Naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marilein Weerd - WaarBenJij.nu Naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marilein Weerd - WaarBenJij.nu

Naar Singapore

Door: Marilein

Blijf op de hoogte en volg Marilein

14 November 2012 | Singapore, Singapore

Eindelijk mijn tas dicht, moesten er nog de laatste dingen in die tot mijn mening `echt noodzakelijk´ zijn. Maar dat gaat later wel blijken. Voor de rest rustig aan gedaan om naar Schiphol te gaan, met een veel te zware tas (met al mijn echt noodzakelijke dingen). Kom je daaraan, met Ingrid, Eline en mijn mamsie, hebben we eerst nog even lekker gedronken. Daarna om 17.00uur verzamelen om afscheid te nemen. Nou dat afscheid viel reuze mee... geen eens 1 traan gelaten (ik denk, mijn mamsie doet het niet, ik ook niet). Hoor ik later van elke andere reisgenootjes dat elke moeder wel heeft gehuild. En bedankt mamsie, hou ook van jou hoor! ;)

In het vliegtuig naar London dacht ik: waarom heeft niemand me tegengehouden, wat ben ik aan het doen?! Waarom wilde ik dit zo graag?! En dat de hele reis lang... gelukkig duurde het ongeveer een uur. Nou toen gelijk naar de douane om naar Singapore te gaan. En natuurlijk werd ik weer gefoyeerd, zat er blijkbaar iets in mijn haar... Iedereen moest ook lachen van de douane (dat gebeurd natuurlijk nooit). Gelukkig had ik daar geen drugs in gestopt. Maar toen moesten we keilang wachten op een reisgenootje waardoor we nog hard moesten rennen om het vliegtuig te halen. We waren de laatste... En rennen gaat niet makkelijk met bergschoenen aan en twee tassen... Maar daarna een super relaxte airbus in gegaan (echt heeeeel chill). Dus filmpje kijken met een dekentje en een kussen, een goede maaltijd en dan gaan slapen. Blij dat ik overal kan slapen, dus ik sliep weer heel charmant (ofcourse).

Eenmaal aangekomen in Singapore met de bus naar het hotel... Daarna wilden we gelijk gaan eten maar was nog een gedoe om eten te scoren. Blij dat we eindelijk eten hadden dat ook nog te eten was! De volgende dag een leuke tour en weer het vliegtuig in... (waar ik nu op zit te wachten).

Nou tot zover... tot de volgende keer maar weer!

Heel veel liefs!!


  • 14 November 2012 - 11:51

    Irene:

    Hoi Mlein!
    Fijn dat je vluchten goed gaan en dat de douane je zo hartelijk ontvangt ;)
    Ik heb nog wel even een reminder waarom je ook alweer op reis ging.. Wij willen heel graag mooie foto's van jou met UGTwee ontvangen zodat we ook een klein beetje uit de sleur zijn :D
    Hoop dat je helemaal heelhuids aankomt!
    Liefs, Irene

  • 14 November 2012 - 12:27

    Dia:

    Wat leuk je eerste reisverslag te lezen, Marilein!
    Nu het laatste stukje nog....en dan "New Zealand, here she comes!"

    Have fun!

    Liefs,
    Dia

  • 14 November 2012 - 22:12

    Je Mamsie Alias Hendrien :

    Hey lieverd van mij, ik ben apetrots op je..... velen zeggen zo iets van "ik ga" maar gaan niet en bij jou hoor je een tijdje niets en ineens zeg je "ik ga" en je gaat daadwerkelijk. Je bent dapper en dat bewonder ik in je. Je weet ik hou niet van reizen dus ik ken dat gevoel niet. Ook ik ben zeer benieuwd naar je foto's en verhalen. Maar vooral hoop ik dat je kunt genieten van alles en nog wat.

    Ik hou ook van jou..... Lieve groet en kusjes Je mamsie tot het volgende berichtje xxx

  • 14 November 2012 - 23:45

    Frederick:

    A gidday mate!

    Top om te lezen dat het eerste deel van je vlucht goed ging! Nou wees gerust Mlein, toen ik ging heb ik zelf ook niet gehuild...oke (opbiecht momentje...) in het vliegtuig misschien een klein traantje. Damn, you is one tough girl! Die vliegtuigen zijn echt te moeilijk chill hea! Eigen tv met een giga assortiment aan films.

    naja, iig succes met het tweede deel (waar je waarschijnlijk nu al mee bezig bent maar toch) en we gaan ontzettend spammen via de whatsapp en facebook!

    X Fred

  • 15 November 2012 - 08:09

    Gerrit :

    Hee collega wereldreiziger! Leuk om te lezen, zo'n verslag. Werkt super! Ik wacht nu op een boeing 767 die ons van Adelaide naar Melbourne gaat brengen, en kijk uit over een vliegveld vol Quantas vliegtuigen. Verder niet nationalistisch hoor, die Aussies. Door alle tijdzone verschuivingen ben ik het gevoel van tijd nog steeds kwijt, Melbourne (+10) weer half uurtje later dan Adelaide (+9,5); Nieuw Zeeland, Auckland om precies te zijn, +12! Altijd baas boven baas.

    De groep is helemaal murw, inclusief ikzelf, en moet nog 3 dagen. Ik ga morgen na het laatste ziekenhuis via Dubai met Emiritates naar huis!! Weliswaar met een Airbus 380 die van dezelfde maatschappij afgelopen zondag een noodlanding moest maken ivm motorpech, maar ik ga er maar voor het gemak van uit dat dit een incident is.

    Lieve Marilein, ook ik wens je alle geluk toe die er is, het is heel wat al die nieuwe ervaringen, en zie alweer uit naar je volgende verslag!
    Liefs, pa

  • 15 November 2012 - 12:55

    Nanda:

    Marilein!
    Wat cool zo'n verslag! Echt leuk om jou zo te kunnen volgen!
    Heel veel succes en plezier en ik zie je nieuwe verslag wel weer verschijnen!

    P.S. De koekjestrommel gaat gemiddeld 2 dagen mee en dan is hij weer op dus dat gaat goed ;-)

    Groetjes!

  • 15 November 2012 - 12:57

    Kirstin:

    Hee Marilein,

    Leuk je eerste reisverslag te lezen, ik kijk uit naar de foto's! Heel veel geluk en plezier met het volgende deel van je reis. Geniet ervan.

    Groetjes Kirstin

  • 16 November 2012 - 16:45

    Martijn:

    Inmiddels is bekend bij Van Wijnen dat we je kunnen volgen en dat gaan wij doen. Veel plezier en geluk daar en we wachten natuurlijk op de foto's met rugzak!!!!!!!!!

    Have fun, Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marilein

Actief sinds 09 Nov. 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 13868

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Peru en Bolivia

31 Oktober 2014 - 18 December 2014

Southeast Asia

24 November 2013 - 01 November 2014

Work and live in Australia

12 November 2012 - 11 November 2013

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: