Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marilein Weerd - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marilein Weerd - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Marilein

Blijf op de hoogte en volg Marilein

17 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

En hier zijn we dan... in plaats van 16 reisgenoten gaan we met 5 personen verder. Over het algemeen was het prima te doen in de vliegtuigen, veel filmpjes gekeken! Dus ik was helemaal in mijn sas.

Ohja en voordat ik het vergeet: soms sorry voor het taalgebruik, ik ben dyslectisch en foyeren is natuurlijk fouilleren... Dat wist ik wel hoor...

Maar eenmaal in Auckland, keimoe! Dus we gingen eigenlijk gelijk na het vliegveld de bus in, naar het hostel, eten en gelijk naar bed. 12 uurtjes geslapen en we konden weer door naar de oriëntatie! Gelijk een bank geregeld (voor geldzaken... :p) en een ID nummer etc etc... Dus ik kan bijna vertrekken! WOEHOEE!!

Verder is het hier best saai... het regent... Het is praktisch hetzelfde als in Nederland, 15-17 graden, geen zon en een palmboom hier en daar in plaats van een gewone boom. Dus jullie missen niets ;) alleen mij natuurlijk ;)

Ik hou van kort maar krachtig, dus dit was het weeeeeer!! Als ik weer iets leuks te vertellen heb, zal ik het weer melden! En internet is bijna niet te verkrijgen hier... Dus ik zit nu in de algemene bibliotheek voor gratizz internet!

Heel veel liefsss!

@ Van Wijnen: cooooool!
@ Nanda: ik ben blij dat de koekjestrommel goed wordt gebruikt ;)
@ Fred: mowahaha, ik ben zo tough joh... maar blij dat je er eindelijk voor bent uitgekomen! ;)
@ Irene: Thanks voor de reminder ;)

@ everybody: en hoe gaat het met jullie? :)

• 17 November 2012 - 13:48

Ingrid:

zo zo.. wat een spannend verhaal al :P haha
    wat een enorme lange reis zeg! poh.. hoe was Singapore eigenlijks? Nog de stad in geweest?

Je mist hier een heleboel! Mn katjes zullen over een jaar wel volgroeit zijn, maar voor nu crossen en stuiteren ze door de kamer en mij gebruiken ze als speeltoestel en slaapbank :D Ze zijn gisteravond in utrecht komen wonen.
    Super grappig.. dus..

Heb je al dingen gepland om te gaan doen daar? (Ondertussen wanneer ik dit typ, zie ik een man in de reflectie van mn scherm meeekijken door het raam van de academiegalerie.. raar..)

Spannend hoor! ik ben heel benieuwd naar je avonturen. fotografeer en film maar veel impressies!

Kussss

• 17 November 2012 - 18:58

Netty:

Hee mari,
    Ik ben benieuwd naar wat foto's! Mssn een palmboom in de regen?!
    Hier heb je uiteraard de intocht van sinterklaas gemist! En de leuke compaenpiet!
    Uiteraard heel veel plezier nog daar! En ik ben benieuwd naar het volgende verhaal!
    Kus